سینما حقیقت میهمان پاییزی مازندرانی ها\
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد:

سینما حقیقت میهمان پاییزی مازندرانی ها

  • کد خبر: 215226
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1397 - 18:09

استنادنیوز؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت:فیلم های مستند منتخب دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت در سینما کانون ساری اکران می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران محمود شالویی افزود: جشنواره سینما حقیقت در مازندران توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی همزمان با تهران در ساری برگزار می شود.

وی اظهارداشت:امسال شهرهای اصفهان، بوشهر، تبریز، ساری و شیراز، میزبان دوازدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت خواهند بود تا علاقمندان سینمای مستند در این شهرها، بصورت همزمان تماشاگر آثار منتخبی از جشنواره سینماحقیقت باشند.

شالویی افزود:فیلم‌های بخش مسابقه ملی و بین‌الملل دوازدهمین جشنواره سینمای مستند ایران «سینما حقیقت» ٢١ تا ٢٤ آذرماه امسال در ساری اکران می‌شود,١٥ فیلم از بخش مسابقه ملی و بین‌الملل این جشنواره در سینما کانون (ساری، بلوار امیر مازندرانی، خیابان شهبند، انتهای بوستان کوشا سنگ) در سانس‌های ١٦ تا ١٨ به نمایش در خواهد آمد.

بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه‌ی ایرانی- اسلامی؛ صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره‌های دینی و ایرانی؛ تقویت سینمای مستند خلاق ایران؛ بیان نسبت سینمای مستند با واقعیت‌های اجتماعی؛ آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان؛ توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تاکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصه‌های داخلی و خارجی، از اصول و اهداف این جشنواره است.

گفتنی است اکران برای عموم علاقه مندان آزاد است.




telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار