بندرامیرآباد آماده استقبال از سرمایه گذاران است\
  • مدیر بندر امیرآباد:

بندرامیرآباد آماده استقبال از سرمایه گذاران است

  • کد خبر: 215230
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1397 - 18:27

استنادنیوز؛ مدیر بندرامیرآباد گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت های مختلف در حوزه های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و ظرفیت های دیگر، بندرامیرآباد، آماده استقبال از سرمایه گذاران است.

 سیاوش رضوانی پیش ازظهر سه شنبه در جمع فرمانداران سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه با هدف تعامل بیشتر بهره مندی از ظرفیت های بندرامیرآباد افزود: بندر امیرآباد به عنوان بندر نسل سوم با دارا بودن زیرساخت های مناسب آماده سرمایه گذاری سرمایه گذاران است.

وی با بیان اینکه توانمندی ها و موقعیت بی بدیل و استراتژیک بندرامیرآباد کاملا واضح و مشخص است؛ اظهار کرد: فعال بودن کارخانجات متعدد و تخلیه و بارگیری و رشد اقتصادی مناسب بیانگر آماده بودن زیرساخت های مناسب است که در این بخش از توان سرمایه گذاران برای توسعه اقتصادی استفاده خواهیم کرد.

مدیر بندرامیرآباد گفت: ظرفیت ها و زیرساخت های مناسب گردشگری در این بندر فراهم است و انتظار داریم تا با همراهی فرمانداران و مسئولان برای رشد و توسعه اقتصادی بیشتر گام برداریم.

رضوانی با اشاره به اینکه بندرامیرآباد دارای ظرفیت ها و بسترهای مناسب صنعتی،کشاورزی و گردشگری است؛ افزود : جایگاه ویژه بندرامیرآباد در میزان صادرات و واردات کالا در بین بنادر شمال کشور، مشخص است و این امر و زیرساخت های مختلف، باید منجر به جذب سرمایه گذاری سرمایه گذاران دراین منطقه شود.

وی گفت: شرایط گردشگری هم در منطقه شرق این بندر فراهم شده است و انتظار داریم تا با همراهی فرمانداران، شاهد توسعه گردشگری در این حوزه بوده و فرمانداران سرمایه گذاران فعال در حوزه گردشگری را به این منطقه هدایت کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار