فرح زاد؛ نیازمند همراهی و کلام نافذ ائمه جماعات هستیم\
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران؛

فرح زاد؛ نیازمند همراهی و کلام نافذ ائمه جماعات هستیم

  • کد خبر: 215401
  • چاپ
  • انتشار: 08 دی 1397 - 13:33

استنادنیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران بیان داشت: در راستای توسعه فرهنگ مدیریت مصرف برق، نیازمند همراهی و کلام نافذ ائمه جماعات هستیم.

به گزارش استنادنیوز ؛ مهندس کیوان فرح زاد در جمع مسئولین شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مازندران و رابطین فرهنگی و ائمه جماعات غرب مازندران با اعلام این مطلب گفت: ما مدیران صنعت آب و برق آمادگی خود را برای حضور در تریبون نمازهای جمعه و جماعات برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از عملکرد مجموعه برق غرب مازندران و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق، اعلام می کنیم.

 این مسوول ادامه داد: رفع مشکلات عدیده ما در عدم مدیریت صحیح مصرف برق و استفاده از برق غیرمجاز در برخی مشترکین که ناشی از مسایل فرهنگی است که با کلام اثر بخش ائمه جمعه و جماعات این مهم امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: در تابستان مصرف برق تا 400 مگاوات افزایش پیدا می کند و اگر مردم این افزایش را با مصرف صحیح برق مدیریت کنند می توان هزینه احداث یک نیروگاه 400 مگاواتی که در حدود 3 تا 4 میلیارد تومان است برای احداث بیمارستان ، دانشگاه و مدرسه هزینه شود و در واقع با مدیریت صحیح مصرف برق یک نیروگاه پنهان ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران افزود: در تابستان گذشته فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق را از ستاد شرکت و ادارات برق تحت پوشش آغاز کردیم و اجرای این مهم را در سطح ادارات شهرستان به جد پی گیری کردیم.

در ادامه حجت الاسلام بابایی مسئول شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مازندران در سخنانی گفت: وظیفه ماست که به عنوان یک شیعه و یک انسان،آگاه ، عامل و مبلغ باشیم.

وی ادامه داد: بحث مدیریت مصرف برق یک بحث جدی است و همه ما باید ورود پیدا کنیم و باید راهکارهای لازم در این زمینه به بحث و بررسی گذاشته شود و در این زمینه باید مسایل فنی و تخصصی به زبان مردم بیان شود.

مسئول شورای فرهنگی استان مازندران در ادامه سخنان خود گفت: تشکیل کمیته مشترکی در غرب مازندران با حضور ائمه جماعات و رابطین فرهنگی و روابط عمومی برق برای تدوین برنامه مدون در این زمینه بسیار ضروری است که در تریبون نماز جمعه و جماعات به صورت منسجم و هماهنگ ارایه شود.

حجت الاسلام بابایی افزود: ائمه جماعات باید خودشان را عضو صنعت آب و برق بدانند و در تعامل با متخصصین و کارشناسان شرکت های آب و برق باشند تا بتوانند با اطلاعات دقیق در اطلاع رسانی عملکرد ،فعالیت ها ، مدیریت مصرف اثر گذار باشند.

وی مسئولیت رابطین فرهنگی را شامل : آماده سازی فضای نمازخانه ها ، برگزاری مسابقات قرآنی و انجام اطلاع رسانی لازم و ارتباط مستمر با ائمه جمعه شهرستان ها عنوان کرد.

گفتنی است در این نشست ، از زحمات عبدالعظیم فقیه مسئول شورای فرهنگی پیشین شرکت قدردانی و مهندس ابوذر موجرلو به عنوان مسئول جدید شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران معرفی شد.

در پایان جلسه با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهدای مدافع حرم شهید "مصطفی شیخ الاسلامی" و شهید"مصطفی خوش محمدی" قدردانی شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار