آمادگی بانک صادرات جهت ارائه تسهیلات و کمک به همه واحدهای تولیدی و توزیعی\
  • مدیر شعب بانک صادرات مازندران در همایش تجلیل از صادر کنندگان برتر استان اعلام کرد:

آمادگی بانک صادرات جهت ارائه تسهیلات و کمک به همه واحدهای تولیدی و توزیعی

  • کد خبر: 215472
  • چاپ
  • انتشار: 15 دی 1397 - 10:29

استنادنیوز؛حسینی در همایش تجلیل از صاد کنندگان برتر مازندران افزود: بانک صادرات آمادگی خود جهت کمک و ارائه تسهیلات به همه واحدهای تولیدی و توزیعی خصوصا بخش صادرات در حد مقدورات بانکی را اعلام می دارد.

حسینی مدیر شعب بانک صادرات مازندران در همایش تجلیل از صادر کنندگان برتر استان مازندران با اشاره به حدیث پیامبر گرامی اسلام که می فرمایند خداوند یک قسمت روزی انسانها در تولید و 9 قسمت را در تجارت نهاده است،اظهار کرد:حضور میدانی در عرصه اقتصاد مازندران و آشنایی با ظرفیت ها ی این استان ثابت کرده است که حدیث پیامبر واقعیت عینی جامعه ما می باشد.
وی افزود:ظرفیت های بالایی که در مازندران همانند بندر امیرآباد،بندر فریدونکنار،خطوط هوایی و راه آهن؛ این امید را به ما می دهند که با تمرکز بیشتر در تجارت،پیاده سازی واقعیت ها و نهادینه سازی امکانات بدون شک اتفاقات خوبی در مازندران رقم خواهد خورد.
حسینی با بیان اینکه با ایجاد پایانه های صادراتی باید کمک کنیم از دارایی ها به نحو احسن استفاده شود، گفت:سیاست های اقتصادی موجب می شود که تجارت دوام و قوام بیشتری داشته باشد و این سیاست ها باید متناسب با خواسته ها تدوین شود و منابع مالی توسط شبکه های بانکی استان در اختیار بخش تولید،صنعت و معدن و تجارت قرار گیرد تا بتوانیم به آنها تشکل و تداوم بیشتری بدهیم.
وی افزود:برای پیشرفت و ایجاد اشتغال به ظرفیت سازی و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود نیازمندیم و باید از ظرفیت های صادراتی منطقه به نحو احسن استفاده کنیم تا تولیدکنندگان نیز در بستر مناسب از آنها استفاده کنند.
مدیرشعب بانک صادرات استان مازندران ادامه داد:برای تداوم تجارت به پایانه های صادراتی در مناطق اقتصادی نیازمندیم و با کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات مستقر در منطقه و با بهره مندی از مشاوره و راهنمایی افراد مجرب، صادر کنندگانی حرفه ای در کنار تولید کنندگان حرفه ای داشته باشیم .
حسینی در پایان افزود: بانک صادرات آمادگی خود جهت کمک و ارائه تسهیلات به همه واحدهای تولیدی و توزیعی خصوصا بخش صادرات در حد مقدورات بانکی را اعلام می دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار