حسین زادگان؛ کارایی شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت باید آسیب شناسی شود\

حسین زادگان؛ کارایی شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت باید آسیب شناسی شود

  • کد خبر: 215560
  • چاپ
  • انتشار: 23 دی 1397 - 07:57

استنادنیوز؛ احمد حسین زادگان خواهان شناسایی موانع دست وپاگیر فراروی تولید شد و گفت: باید کارایی شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت بررسی و آسیب شناسی شود.

استاندار مازندران در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با بیان اینکه با آسیب شناسی درباره مشکلات و موانع فراروی تولید صورت گیرد افزود: باید قوانین مصوب شده برای رفع موانع تولید را اجرایی کنیم.

وی اظهار داشت: باید موانع فراروی تولید را با برنامه ریزی و اجرای درست قوانین برطرف کنیم تا از مراجعات مکرر دستگاههای اجرایی جلوگیری شود.

حسین زادگان خواهان شناسایی موانع دست وپاگیر فراروی تولید شد و گفت: باید کارایی شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت بررسی و آسیب شناسی شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید بررسی شود مرجع رسیدگی به اختلافات دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی شورای گفتگو است یا خیر و برای تصمیم گیری بهتر همه جوانب باید بررسی شود.

وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز باید موانع فراروی پویا شدن اقتصاد کشور استان باید رسیدگی شود زیرا فلسفه اقتصاد مقاومتی سرعت بخشی به اقتصاد استان خواهد بود.

حسین زادگان اظهار داشت: در استان بیش از ۱۰۰ کارگروه داریم و برخی از این کارگروه ها کارایی و پویایی لازم را ندارند که باید پایش و آسیب شناسی شود و باید کار کارشناسی در کارگروهها صورت گیرد زیرا در حاضر دلیل اجرا نشدن برخی مصوبات، کارشناسی نبودن آن است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار