تشکیل 13 هزار و 670 تعاونی در مازندران\
  • دستاوردهای انقلاب اسلامی ؛

تشکیل 13 هزار و 670 تعاونی در مازندران

  • کد خبر: 215855
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1397 - 10:29

استنادنیوز؛مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران در خصوص دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه تعاون در استان، از تشکیل 13 هزار و 670 تعاونی در مازندران خبر داد

کامران اصغری خواستار تبیین دستاوردهای 40 ساله در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خدمات به مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شد و اظهار داشت: قشر کارگران بیشترین نقش آفرینی در عرصه تولید را دارند.
اصغری اظهار کرد: تبیین دستاوردها و ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی برای جوانان در شرایط کنونی ضروری است تا نسل کنونی با دستاوردها آشنا شود.
وی با اشاره به لازمه های تحقق شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، تصریح کرد: برای اثبات مایه مباهات بودن چهل سال کارنامه انقلاب دست ما بسیار پر است و به چهل سال انقلاب اسلامی ایران می بالیم.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران در خصوص دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه تعاون در استان، از تشکیل 13 هزار و 670 تعاونی در مازندران خبر داد و افزود: با تشکیل این تعاونی‌ها 138 هزار و 769 فرصت شغلی ایجاد شده است.
این مسوول میزان اعطاء تسهیلات به شرکت های تعاونی را 980 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: میزان صادرات تعاونی ها 426 میلیون دلار بوده است.
اصغری از برگزاری 32 جشنواره تعاونی های برتر در مازندران خبر داد و گفت: استان مازندران از 458 مورد نمایشگاه داخلی و 120 مورد نمایشگاه خارجی میزبانی کرده است.
وی کمک به اجرای پروژه های مسکن توسط تعاونی های مسکن مهر و تحویل بیش از 5500 واحد مسکونی را از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برشمرد.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران در بخش دیگری پیگیری تحت پوشش قرار دادن بیمه کارگران ساختمانی به تعداد بیش از 50 هزار نفر با هدف حمایت بیمه ای، تشکیل 697 تشکل کارگری وکارفرمایی و بررسی بیش از 73 هزار پرونده درخواست بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آور با هدف توجه به سلامت قشر زحمتکش کارگران را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه روابط کار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اعلام کرد.
اصغری از کاهش سالانه حوادث و فوتی ناشی از کار در استان مازندران خبر داد و افزود: آموزش ایمنی به کارگران، کارفرمایان و مهندسین با هدف افزایش میزان آگاهی ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار به میزان حدود 300 هزار نفر ساعت و اجرای طرح های خودبازرسی درون کارگاهی و استقرار مسئولان ایمنی در کارگاهها با هدف کاهش حوادث ناشی را از دیگر دستاوردهای حوزه روابط کار در استان است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار