پیش بینی وضعیت آب و هوا مشهد در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز 98\
  • سیزده بدر کجا بریم؟

پیش بینی وضعیت آب و هوا مشهد در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز 98

  • کد خبر: 216202
  • چاپ
  • انتشار: 06 فروردين 1398 - 21:32

موج دوم سفرهای نوروزی به زودی آغاز خواهد شد و خانواده ها برای تعطیلات پایانی نوروز 98 و روز سیزده بدر برنامه ریزی می نمایند

به گزارش استناد نیوز، یکی از شهرهایی که جاذبه های زیادی چه از لحاظ تفریحی و چه از لحاظ مذهبی برای مسافران نوروزی دارد مشهد است، آگاهی از وضعیت آب و هوای مشهد در روزهای پایانی نوروز 98 و سیزده بدر و تعطیلات بعد از آن می تواند موجب برنامه ریزی بهتری برای سفر گردد.

بر اساس نقشه های هواشناسی کارشناسان، آب و هوای مشهد را در هفته آینده به شرح زیر پیش بینی کرده اند:

دوشنبه 12 فروردین 98 : آسمان کلان شهر مشهد در روز 12 فروردین ابری خواهد بود، ابرهای متراکم از صبح تا پایان شب دوشنبه آسمان مشهد را خواهند پوشاند، دمای هوا در گرمترین ساعت روز 24 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات شب به 14 درجه سانتی گراد خواهد رسید، در ساعات شب احتمال کمی برای بارش باران هم وجود دارد.

سه شنبه 13 فروردین 98 : برای روز طبیعیت پیش بینی وزش باد شدید در مشهد شده است، آسمانی ابری تا نیمه ابری در تمام روز سه شنبه خواهیم داشت که در ساعات پایانی شب احتمال رعد و برق نیز وجود دارد. مهمترین پدیده هواشناسی در این روز وزش تندباد است.

چهارشنبه 14 فروردین 98 : ناپایداری های نسبی روزهای گذشته آسمان مشهد را ترک خواهند کرد و آب و هوای این روز آرام میگیرد، آفتاب بیش از روزهای گذشته در آسمان خودنمایی خواهد کرد، البته دمای هوا در این روز کاهش خواهد یافت در گرمترین ساعات روز دمای هوا به 18 درجه سانتی گراد می رسد.

 پنجشنبه 15 فروردین 98 : در روز پنجشنبه آب و هوای مشهد نیمه ابری پیش بینی شده است وزش باد نیز احساس خواهد شد، در ساعات شب بر تراکم ابرها افزوده شده و احتمال بارش لحظه ای باران نیز وجود خواهد داشت.

جمعه 16 فروردین 98 : در آخرین روز تعطیلات نوروزی مشهد آرام ترین هوای خود را طی چند روز گذشته تجربه خواهد کرد، آسمان مشهد صاف تا نیمه ابری با وزش ملایم باد پیش بینی شده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار