راهداران از شامگاه شنبه 17 فروردين مشغول بازگشايي محور هراز هستند\

راهداران از شامگاه شنبه 17 فروردين مشغول بازگشايي محور هراز هستند

  • کد خبر: 216265
  • چاپ
  • انتشار: 18 فروردين 1398 - 10:50

استنادنیوز؛محور هراز در شامگاه روز شنبه 17 فروردين به علت ریزش سنگ عظیم به سطح جاده در محدوده تونل تکاور منجربه بسته شدن دهانه تونل گردید که بلافاصله عوامل راهداری در محل ریزش کوه حاضر شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان مازندران ، محور هراز در شامگاه روز شنبه 17 فروردين به علت ریزش سنگ عظیم به سطح جاده در محدوده تونل تکاور منجربه بسته شدن دهانه تونل و توقف خودروهای عبوری گردید که بلافاصله عوامل راهداری در محل ریزش کوه حاضر شدند و مشغول پاکسازی سطح جاده هستند.

گروههای راهداری مشغول برداشتن سنگ با انواع ماشین الات سنگین و نیمه سنگین از کف جاده و بازگشایی محور هستند. همچنین پیش بینی مي شود تا ساعتی دیگر این محور بار دیگر بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته شود. جاده هراز یکی از پرترافیک ترین محورهای مواصلاتی کشور با میانگین تردد روزانه بیش25هزار دستگاه خودرو سواری در طرح نوروزی می باشد.

به رانندگان توصیه مي شود که در شرایط فعلی رانندگان و مسافران برای تردد از محور جایگزین سوادکوه ( قائمشهر- تهران) استفاده کنند یا صبر بیشتری خرج دهند. جاده هراز به دلیل مسافت کمتر به تهران در مقایسه با سایر محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که 17 درصد از کل تردد های محور های مواصلاتی استان مربوط به این محور است.

گفتنی است : مركز مديريت راههاي استان جهت پاسخگويي شبانه روزي به هموطنان عزيز در مورد وضعيت ترافيكي محورها با تلفن گوياي 141 و 33322320 و سامانه پيامك 10000141 پاسخگوی همه مسافرين و مردم عزيز براي اطلاع از آخرين وضعيت راه هاي این استان مي باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار