ناکامی دشمن حاصل اتحادوانسجام نظام وانقلاب اسلامی\
  • جانشین سپاه کربلا در دیدار استاندار مازندران در سپاه کربلا:

ناکامی دشمن حاصل اتحادوانسجام نظام وانقلاب اسلامی

  • کد خبر: 216320
  • چاپ
  • انتشار: 22 فروردين 1398 - 14:35

استنادنیوز؛ جانشین سپاه کربلا در دیدار استاندار در سپاه کربلا گفت:دشمنان بالاخره اتحادشان را بیشتر می کنند تا کمر نظام و انقلاب اسلامی را بشکنند ومابایددراتحاد داشتن به همین شکل رفتار کنیم

به مناسبت سوم شعبان و میلاد امام حسین(ع) و همچنین روز پاسدار و در پی اقدام خبیثانه آمریکا علیه سپاه، استاندار، معاونین ، مدیران کل و فرماندار مرکز مازندران با حضور متحد الشکل لباس پاسداران در سپاه کربلا  ضمن  دیدار با مسئولان این سپاه و گرامی داشت روز پاسدار، نیز تبریک اعیاد شعبانیه، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این دیدار سرهنگ رضایی گفت:ما دشمنان بزرگ داریم . دشمنانی که مثل همیشه باهم متحدند و انسجام در جبهه دشمن روز به روز بیشتر میشود. این خاصیت جبهه کفر است .

دشمنان بالاخره اتحادشان را بیشتر می کنند تا کمر نظام و انقلاب اسلامی را بشکنند. ماباید در اتحاد داشتن به همین شکل رفتار کنیم اگر در گذشته تا به امروز نتیجه گرفتیم و انقلاب به 40 سالگی خودش رسید به خاطر همین اتحاد و انسجام بود.

اگر در جنگ یا درعرصه های دیگر موفق شدیم و دشمن را ناکام گذاشتیم بخاطر همین بود. دشمن امروز از دست ما عصبانی است وبشدت هم عصبانی است و از روی همین عصبانیت آمده سپاه پاسداران را در لیست گروهک تروریستی قرار داد. که این ناشی از کینه آنهاست و ما همچنین در این مسیر با اتحاد حرکت کنیم وقتی در قران خدا می فرماید واعتصموا به حبل الله جمیعا و لاتفرقوا یعنی میخواهد که تفرقه را کنار بگذاریم .
اگر میخواهیم رشد کنیم اگر دنبال پیشرفت و توسعه هستیم و اگر انقلاب میخواهد به اهداف خود برسد چاره ای جز اتحاد و انسجام نداریم واین را باید لحظه به لحظه بیشتر کنیم . .بدانیم اگر لحظه ای خدایی ناکرده از این صف اتحاد نباشد ما نمیتوانیم خود را ببخشیم و قطعا به کام دشمنان خواهد شد و نمیتوانیم کسی را سرزنش کنیم.
من دیدن این صحنه را دوست دارم در روحیه مردم خیلی تاثیر گذار است. شاید اختلاف سلیقه ای باشد در موضوعاتی اما این اختلاف سلیقه طبیعی است .این اختلاف سلیقه نباید به اختلاف مبنایی منجر شود که حرکت نظام و انقلاب را کند کند. بالاخره ما همه خواهان پیشرفت نظام و انقلاب هستیم و تابحال همه پیشرفت ها را مدیون انقلاب هستیم . بایستی انقلاب اسلامی مسیر نورانی خودش را طی کرده و پیشرفت کند. 
تقدیر و تشکر می کنم از همه که زحمت کشیدند و حامل پیام تشکر فرمانده سپاه کربلا هم هستیم ایشان در ماموریت هستند و خیلی دوست داشتند ر این جلسه باشند . خسته نباشید عرض کنم خدمت استاندار و معاونان و مدیران که درسیل پای کار آمدند. بعنوان یک شهروند از جنابعالی تشکر می کنم .سپاه همچنان در خدمتتان است چرا که جز اولین گروه های سازمانی بود که در دل حادثه سیل حضور پیدا کرد همچنان هم پای کار هستیم . این ظرفتیی که مجموعه سپاه و بسیج و گروه های جهادی دارد متعلق به نظام و مملکت است.و 
ما از کمک به مردم و خدمت به مردم دریغ نمی کنیم . مردم با مشکلاتی مواجه هستند نیازمند کمک هستند . همچنان سپاه اعلام آمادگی می کند در بازسازی خانه ها و لایروبی رودخانه و ها مسیل ها که یک ضرورت است استاندار سهم و قدر ما در این کمک مشخص کند تا شرایط نامسناب مردم را بهبود پیدا کند تا مردم در یک شرایط ایده الی قرار بگیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار