رئیس هیات تنیس مازندران انتخاب شد\

رئیس هیات تنیس مازندران انتخاب شد

  • کد خبر: 217902
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1398 - 00:38

استنادنیوز، با رای اعضای مجمع، انتخابات هیات تنیس استان مازندران برگزار و دکتر لطفیان در کرسی ریاست این هیات ابقاء شد


به گزارش استناد نیوز،  با حضور مجید شایسته سرپرست فدراسیون تنیس، مسعود رمضانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، عادل عالیشان سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع هیات تنیس مازندران، انتخابات این هیات برگزار و دکتر لطفیان با کسب ۱۴ رای از ۱۴ رای ماخوذه در سمت خود ابقاء شد.

صبح امروز دکتر لطفیان در حالی توانست بار دیگر اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیات تنیس استان را جلب کند که بعنوان تنها کاندید حاضر در این مجمع برنامه های خود را برای ۴ سال آینده ارائه داد و حمایت همه ی ۱۴عضو حاضر را نیز بدست آورد.

مهندس مجید شایسته سرپرست فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی پس از برگزاری انتخابات این هیات در ساری ضمن تبریک به دکتر لطفیان گفت : در ۵ سال گذشته توسعه کمی تنیس را شاهد بودیم و در ارتقای کمی، اتفاقات خوبی در تنیس کشور روی داده است و برگزاری ۵۰ سری مسابقات تنیس در حالیکه بسیاری از فدراسیون ها شرایط اقتصادی خوبی ندارند نشان می دهد که در تنیس کارهای خوبی صورت پذیرفت.

وی در ادامه با اشاره باینکه اکنون باید در جهت کیفی سازی این رشته در کشور گام برداریم افزود؛ همکاری با آموزش و پرورش و تعامل با ورزش و جوانان از درخواست مهم بنده است که روسای هیات های تنیس استان نیز باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

شایسته با گریزی به انتخابات فدراسیون تنیس گفت : شاید این آخرین مجمع استانی باشد که شرکت می کنم و معتقدم در این مدت وظیفه اخلاقی، شرعی و وجدانی ام را درباره توسعه این ورزش انجام داده ام چراکه به پایه ورزش تنیس و توسعه زیرساخت های آن پرداخته شد و باورم اینست که آینده تنیس روشن خواهد بود.

عالیشان : هیات های ورزشی بر مدار برنامه و تقویم اجرای کار کنند


عادل عالیشان سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان نیز در این انتخابات گفت : مازندران در همه رشته ها بغیر از چوگان، هیات فعال ورزشی دارد و این مسئله از ظرفیت بزرگ استان در امر ورزش نشات می گیرد.

عالیشان افزود؛ مازندران با جوانان مستعدی که دارد شایستگی هایش را بارها به اثبات رساند و افتخارات بزرگی نیز در عرصه ورزش کشور کسب کرد که نیازمند توجه ویژه و حمایت است.

سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی با اعلام اینکه در سال گذشته ۵۷۴ مدال رشته های مختلف ورزشی در استان مازندران کسب شد اظهار داشت؛ سال پیش رو، سال برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی و سال کسب سهمیه المپیک است و از اینرو نیازمند تعامل بیش از پیش همه هیات های ورزشی با ورزش و جوانان هستیم و تاکید مان اینست که هیات ها بر مدار برنامه و تقویم اجرایی کار کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار