بیانیه گام دوم نقشه راه برای دهه پنجم انقلاب اسلامی است\
  • رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران :

بیانیه گام دوم نقشه راه برای دهه پنجم انقلاب اسلامی است

  • کد خبر: 218002
  • چاپ
  • انتشار: 30 تیر 1398 - 16:08

استناد نیوز - رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی مازندران گفت: بیانیه گام دوم، راهکار و نقشه راه برای دهه پنجم انقلاب اسلامی است که باید به آن جامه عمل پوشاند.

به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی  در جمع فرماندهان وکارکنان اطلاعات در اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری، راهکار و نقشه راه را برای دهه پنجم انقلاب ترسیم شده و نکات کلیدی و راهبردی فراوانی در آن بیان شده است اما نباید به صورت تشریفاتی به آن نگاه شود بلکه باید راهکارها را شروع کنیم تا به اهداف رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی با بیان اینکه در این بیانیه حدود ۴۰ بار واژه «جوان» به کار برده شده است گفت: همین امر، اهمیت این مطلب را نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی همان طور که به برکت حضور جوانان شکل گرفت و به چهل سالگی رسید و به برکت همین جوانان از گردنه‌های سخت همچون دفاع مقدس عبور کرد و همان جوان ها، باید با انتقال تجربیات به جوانان امروزی، همراهی کنند تا در این برهه نیز مشکلات با حضور جوانان مرتفع شود.

وی افزود: از جمله نکات دیگر بیان شده در این بیانیه بحث پیشرفت‌های علمی است که رهبر معظم فرمودند ما هنوز در این بحث عقب هستیم چراکه در دوران رژیم پهلوی و قاجار که دنیا شروع به حرکت علمی کرد مردم در داخل کشور به دلایل مختلفی از این بحث غافل بود و امروزه علی رغم این همه پیشرفت‌های علمی باید به جدیت در این حوزه اقدامات اساسی صورت بگیرد.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان مازندران در ادامه با بیان اینکه در بیانیه گام دوم، به تجربیات چهل سالگی انقلاب اشاره شده است گفت: همانطور که رهبر معظم فرمودند در طول این چهل سال نقاط قوت و ضعف داشتیم اما باید با «نقدپذیری» نقاط ضعف تقویت تا منجر به رفع مشکلات شود.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی افزود: در بحث نقاط ضعف یک سری ضعف‌ها، نابرابری‌ها، بی عدالتی‌ها و برخی فسادهای اقتصادی به وجود آمده است که نیاز به برخورد جدی قوه قضائیه داشته و برخورد قاطع نیز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این انقلاب اسلامی، انقلابی است که می‌خواهد به تمام اهداف و آرمان های خود برسد گفت: لازمه رسیدن به اهداف، حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب است و ما نباید از اصول انقلاب عدول کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه قطعاً مشکلات اقتصادی مرتفع خواهد شد خاطر نشان کرد: ما باید بیشتر بر ظرفیت‌های داخل کشور تکیه کنیم و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار دهیم و این به منزله قطع تمام ارتباط با دنیا نیست، اقتصاد مقاومتی تمام مشکلات را برطرف می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات وامنیت عمومی نیروی انتظامی استان مازندران در پایان با بیان اینکه در این بیانیه مطلب مهمی نانوشته مانده است گفت: اهمیت و نقش ولایت فقیه، حضرت امام (ره) و به ویژه شخص رهبر معظم انقلاب، نقش مدبرانه و حکیمانه ایشان، در موفقیت‌ها و پیشرفت‌های چهل سالگی انقلاب در این بیانیه نیامده است واین امر مهم را رهبر معظم بر عهده دوستداران ولایت و انقلاب گذاشته اند تا برای جامعه تبیین شود که رهبری چه نقش عظیم و بسیار خطیری در رسیدن انقلاب به چهل سالگی داشته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار