باید جوان را باور کرد و به فکرشان احترام گذاشت\
  • فرماندار ساری:

باید جوان را باور کرد و به فکرشان احترام گذاشت

  • کد خبر: 218025
  • چاپ
  • انتشار: 31 تیر 1398 - 15:07

استناد نیوز، فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر استفاده از ظرفیت سمن‌های حوزه جوانان، تصریح کرد: بی شک امروز با روش‌های قدیمی نمی‌توان اوقات فراغت جوانان را غنی کرد زیرا آن‌ها دیگر پاسخگوی نیازهای جوانان نیستند لذا می‌بایست این طرح‌ها ضمن به‌روز بودن موجب استقبال نسل جدید را فراهم کرده و برای آن‌ها مفید باشد.

 به گزارش استناد نیوز، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ساری با تأکید بر لزوم توجه به جوانان و برنامه‌ریزی برای اوقات و فراغت آن‌ها، گفت: ما باید جوانان را باور کرده و به فکر جوان احترام بگذاریم.

وی با بیان اینکه ر برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان  به جای کمّیت ، کیفیت برنامه ها را در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های نوین و به‌روز در راستای پر کردن اوقات فراغت فرزندان نیز از جمله اهدافی است که باید در این راستا پیگیری شود.

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر استفاده از ظرفیت سمن‌های حوزه جوانان، تصریح کرد: بی شک امروز با روش‌های قدیمی نمی‌توان اوقات فراغت جوانان را غنی کرد زیرا آن‌ها دیگر پاسخگوی نیازهای جوانان نیستند لذا می‌بایست این طرح‌ها ضمن به‌روز بودن موجب استقبال نسل جدید را فراهم کرده و برای آن‌ها مفید باشد.

رضایی در ادامه افزود: در طرح‌ها و برنامه‌های ویژه اوقات فراغت باید به دو فاکتور مهم فرهنگی و مذهبی توجه ویژه شود و از این فرصت در راستای انتقال آموزه‌های مهم دینی و فرهنگی بهره‌گیری شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار