تذکر به شهردار ساری؛ از تعدیل کارکنان شهرداری جلوگیری شود /حرمت کارگران حفظ شود\

تذکر به شهردار ساری؛ از تعدیل کارکنان شهرداری جلوگیری شود /حرمت کارگران حفظ شود

  • کد خبر: 219518
  • چاپ
  • انتشار: 13 مهر 1398 - 22:26

استناد نیوز، سید مسعود مدینه، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه در جلسه قبلی شورای اسلامی شهر ساری تذکر به شهردار ساری برای جلوگیری از تعدیل کارکنان شهرداری داده شده است، افزود: باید حرمت کارگران حفظ شود.

 به گزارش استناد نیوز، علی اکبر ذلیکانی عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه طرح جامع مطالعات ترافیکی شهر ساری باید اجرایی شود، افزود: در صورت تحقق این مهم بسیاری از فعالیت‌های حمل و نقل ریلی نظیر تراموا در شهر ساری برای کاهش معضلات ترافیکی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه مازندران طرح جامع مطالعات مدیریت پسماند را ندارد، تصریح کرد: تهیه این طرح وظیفه شهرداری‌ها نیست و طرح جامع مدیریت پسماند باید در استان تهیه شود تا برخوردهای شخصی و سلیقه ای در مسائل مربوط به پسماند رفع شود.

ذلیکانی با اشاره به اینکه طرح جامع مدیریت پسماند هنوز تهیه نشده ولی در استان مسئولان به دنبال رفع مشکلات پسماند و زباله در مازندران هستند، تصریح کرد: باید طرح‌های مدیریت پسماند در استان کارساز برای رفع مشکلات زباله استان باشد.

سید مسعود مدینه، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه در جلسه قبلی شورای اسلامی شهر ساری تذکر به شهردار ساری برای جلوگیری از تعدیل کارکنان شهرداری داده شده است، افزود: باید حرمت کارگران حفظ شود.

کوروش یوسفی، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به همسان‌سازی حقوق کارکنان شهرداری ساری، اظهار داشت: بهتر است اعضای شورای اسلامی شهر ساری نیز در راستای افزایش حقوق خدمات شهری رای مثبت دهند.

قاسم قاسمی، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه واریزی حقوق نیروهای شرکتی شهرداری ساری بسیار کمتر از سایر نیروهای شهرداری بوده و حداقل حقوق‌ها را دریافت نمی‌کنند، تصریح کرد: شرکت‌ها سلیقه ای اضافه کار را پرداخت و کارکنان شهرداری مجبور هستند عصرها در فضاهای دیگری مشغول به کار شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار