هشدار نیازآذری از جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی/جهادکشاورزی با جهادسازندگی خیلی فاصله گرفت\

هشدار نیازآذری از جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی/جهادکشاورزی با جهادسازندگی خیلی فاصله گرفت

  • کد خبر: 212867
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1397 - 13:49

استنادنیوز؛ حسین نیازآذری با هشدار از جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی، بیان داشت:جهادکشاورزی با جهادسازندگی خیلی فاصله گرفت.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرق جهاد کشاورزی و  جهاد سازندگی چیست؟ گفت: وزارت جهاد کشاورزی پس از ادغام با اهداف جهادی و انقلابی جهادسازندگی فاصله گرفته است و تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی ایجاب می‌کند روحیه کار جهادی و انقلابی در نظام اداری کشور احیا شود.


عضو اسبق شورای مرکزی نهاد جهادسازندگی شهرشتان بابل با گرامی داشت هفته جهادکشاورزی تاکید کرد: ثبات امنیت غذایی در کشور مستلزم اقدام جهادی و انقلابی هست و با تفکرات اداری مرسوم نمی‌توان انتظار تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی داشت.
نیازآذری ادامه داد: محور فعالیت هادر جهادسازندگی خدمتگزاری و محرومیت‌زدایی بود و جهادگران با روحیه انقلابی به فکر ارتقای اداری یا مادیات و یا مناسبات سیاسی و گروهی نبودند و به چیزی جز کارو تلاش بی منت فکر نمی‌کردند.
عضو اسبق ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ شهرستان بابل با یادآوری اینکه جهادگران در حیات انقلابی خود در دو جبهه محرومیت‌زدایی و پشتیبانی جنگ خالصانه نقش آفرینی می‌کردند گفت: برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی به تفکر و روحیه انقلابی جهادی نیاز داریم.
عضو مجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت با تشریح اینکه حل مشکلات جامعه فقط به اعتبار متکی نیست، افزود: در اوایل انقلاب و در جهادسازندگی همه دغدغه جهادگران محرومیت‌زدایی و رسیدگی به امور محرومان بود و جهادگران برای کار و تلاش شب و روز نمی‌شناختند.
نماینده بابل با اعلام اینکه در یک جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی هستیم هشدار داد که باید با تمام قوا مواضع خود را در عرصه تولیدات داخلی و تقویت بنیان‌های کشاورزی تحکیم بخشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار